מכתבי תודה

שלום,

אני עובדת בחברת פרטנר כ- 18 שנה , במטה ראש העין.

רציתי לציין כי בחודש האחרון חל מהפך במטבח. האוכל בחדר האוכל טעים מאוד, בין אם זה במנות הבשריות , בסלטים , במרקים , בקינוחים ובכלל.

 

הפרגון לאוכל הטעים עולה גם מחבריי למחלקה שאוכלים עימי יחד. אנו מודים למי שדואג לפנק אותנו.

 

המשיכו כך.

 

בברכה,

לימור גולדשטיין

מיישמת ERP | מערכות מידע

היי יקירתי,

מה שלומך?

 

רק רציתי לכתוב לך על ליטל קדוש מבית הקפה החלבי.

בחורה כל כך צעירה שמנהלת את המקום ביד רמה: מקצועית, שירותית, נעימה, חייכנית והכי חשוב במקום כזה: יעילה וזריזה.

כשאני מגיעה לשם, אני תמיד מקווה שהיא תשרת אותי, כי הכל מתנהל בלי טעויות ובלי עיכובים. מי ייתן ונזכה לעוד המון עובדים כמו ליטל.

 

ציינתי את זה גם בפני המנהלת שלה, אבל אשמח אם תעבירי גם את הלאה.

מגיע לה כל פרגון אפשרי!

 

תודה רבה, מאיה

בהמשך לתודה של הלקוחות למטה,

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהוסיף: תודה רבה לעומרי ולצוות על שיתוף הפעולה, על השירות האדיב, על הנכונות, ועל המאמצים לספק את שביעות הרצון של כולנו.

 

ארוחת הדירקטוריון היתה מצוינת – ולמדנו ממנה שאתם מסתדרים מצוין גם באירוח VIP ונותנים מענה לכל סוגי הבקשות שלנו מהפשוטה ועד המיוחדת! תודה לעומרי על הניהול השקט והנעים.

 

יישר כוח!!!

 

בוקר טוב,

 

לפני טיפה יותר מחודש התחלנו להפעיל את חדר האוכל באנרקון וחשוב לי להגיד מספר מילים טובות על דורון כהן. כמנהלת משאבי אנוש בחברה, רמת השירות הניתנת לעובדים שלנו היא מאוד חשובה ולא יכלתי לבקש מנהל מטבח יותר טוב מדורון.

 

דורון כבר חלק מאנרקון לכל דבר ועניין- מראה אכפתיות, ראש גדול, מקצועיות, טורח להכיר כל עובד ועובד, נותן שירות עם חיוך ואני שמחה להגיד שהעובדים מאוד מאוד מרוצים ממנו.

 

תודה רבה!

 

יעל

שלום לכם.

 

ברצוני לציין שאתמול היה יום עמים בסגנון יווני בתרו. רציתי להגיד תודה על יום מוצלח ביותר וברמות הגבוהות.

 

שביעות רצון הסועדים הייתה נראית לעין. תודה מיוחדת למוטי מנהל המטבח,לצוות המטבח ולשייף הקבוע ותודה גם לשייף הראשי שהגיע לסייע. המשיכו כך.

 

בברכה,

ישי איבגי

ק. בטיחות תעבורה וסגן יו"ר ועד העובדים

תרו תעשייה רוקחית בע"מ

אבי שלום,

סיימתי עכשיו שיחה עם סגנית ראש עיריית נתניה שהצטרפה לחלוקת המזון היום.

 

הפידבקים פשוט מדהימים הן בהיבט של הנראות עם המדבקות על כל חמגשית, אסתטיות ההגשה, המנות מגוונות ונראה שהוכנו מכל הלב. הם מחלקים מזון במשך זמן רב מאז התחילה הקורונה ונשמע שהם ממש נפעמים מהמנות הללו.

 

אנא העבר את הערכתנו הרבה לעובדים במטבח.

רואים שהמנות הוכנו ונארזו מכל הלב. שתמיד נהיה בצד הנותן ושנחזור במהרה לשגרה.

 

תודה

מאיר אלפסי |

מנהל מחלקת תעסוקה וקשרי קהילה

ערן

ברצוני לציין את השף שי והצוות ,

אני נהנה בכל פעם שאני מגיע לאכל צהריים .

האוכל טעים מאוד , מגוון , ותמיד בחיוך ובאדיבות .

 

יישר כח ידידנו שי .

 

בתודה ובהערכה,

צביקה פליישמן .

היי רונן

מבקשת להודות לכם על שובר שיגרה מצוין קיבלנו המון מחמאות מהעובדים אחת העובדות אפילו אמרה :"אתם מייתרים מסעדות עבורי"....

 

תודה על השירות והחיוך שהתלווה להילולה – יש לו ערך רב.

 

באותה הזדמנות אני מבקשת להודות למוטי ששומר על רמת שירות ואוכל מהגבוהות בתעשייה לאורך כל השנה.

 

ישר כח!!

 

טרי יוכי

ר"צ לוגיסטיקה, תכנון ובקרה שירותי אתר

צהריים טובים רונן ושאר המכותבים ראשית,

 

רונן, פדרו ודני היקרים המון, המון תודה על היום, יבורכו ידייכם. שנית, משה ואייל , היום התארחו אצלנו הצוות הקולינרי של רונן ופדרו.

 

הם הגיעו עם עמדת שף מעוצבת ומרשימה בדמות עמדת כנאפה במילוי שערות אסאדו.

 

וכמו המייל מטה השבחים לא פוסקים להגיע הן במיילים והן בטלפון.

 

אז שוב תודה לכל העוסקים בדבר.

 

רונן , מחכים לאטרקציה הבאה....

 

בהערכה רבה צחי ביטון

תודה!

 

אשמח אם מייל זה יגיע להנהלת "שולץ"

 

מידי יום אני אוכל צהרים בבית המשרדים אקסורה באזור התעשייה ברעננה.

ומידי יום אני נפעם מחדש מהסדר והניקיון (מצוחצח!) מאופן ההגשה ומהאוכל כמובן......

הרבה מאד בזכותו של אפי מנהל המסעדה שנגיש ומסתובב כל הזמן והרבה פעמיים גם עם סמרטוט ביד......

 

אני רואה את ההתייחסות שלו לעובדים, מצד אחד הוא דורש מהם עבודה ומקצועיות ומצד שני הוא מדבר אליהם בגובה העיניים.

 

כמו כן יש לו קשרי חברה עם כל באי המסעדה (חשוב מאד לכשעצמו) בקיצור, מגיע שאפו גדול לאפי ולצוות האדיב שלא מתחלף....

 

גם זה אומר הרבה.

 

יישר כוח.

דורון בכר עירית רעננה

אסף בוקר טוב

 

המון תודה על המילים החמות ,

שרי אשה מדהימה מקצועית ואין משתווה לה בנתינה הענקית שלה בחום ובחיבוק שהיא עוטפת את כולנו,

 

כאילו כולנו ילדיה,

היא מיוחדת ונדירה עם לב ענק! המון

 

תודה לך

שרית

היי חברים,

 

אנחנו אחרי ההשקה.

 

קיבלנו מלא פידבקים מעולים גם על האוכל וגם על הכיבוד,

היה מושלם, עזרתם לנו מאוד, אני רוצה להודות לרונית ודורון על העזרה והסבלנות!!

 

אתם אלופים!

 

תודה ענקית!

עדן עיישה

הי איל,

 

בהמשך לשיחתנו ביום חמישי האחרון,

רצינו להביע את הערכתנו לבן מהקפיטריה החלבית.

אנו נעזרים בו המון ומתקילים אותו (מכורח הנסיבות ..) לא מעט.

השירות שהוא נותן הוא תמיד בחיוך,

בשמחה ותמיד נכון לפתור כל בעיה. ה

 

תשובה שלו תמיד "מה הבעיה, תכף מסדר הכל.. J "

והכל נעשה מכל הלב. תמיד.

 

בברכה,

קרן

למאירה המדהימה ולכל צוות המטבח!

 

תודה מיוחדת על ארוחת הבוקר מכל הלב, על שימת לב לפרטים הקטנים על פינוק מושלם כפי שרק אתם יודעים להפתיע!

 

מאירה הגדילה לעשות ודאגה לאחת המוזמנות לארוחת צהריים טבעונית עם המון לב ואהבה לא נחה ולא שקטה עד שביררה שהמנה הגיע אל היעד והיא מרוצה.

 

בהערכה גדולה ומיוחדת,

צוות שטראוס-חטיבת ממתקים

היי אושר,

 

אשמח מאוד באם תעבירי את המייל שלי הלאה למנהלים בשולץ כמו כל עובד בפיליפס, אני עוברת מידיי יום דרך דלפק ארוחת הבוקר והצהריים החלבי וזוכה כמו כולם ליחס נהדר של אדם נפלא כמו צבטנה יאקובצביץ וכל יום אני מזכירה לעצמי לא לקבל זאת כמובן מאליו ולהעלות בכתב את הכרת התודה לה אנו זוכים מידיי יום.

 

בפיליפס צבטנה מקבלת כל עובד בבוקר, בנועם, עם חיוך ונתינה ענקית ומכינה לנו את הכריך הכי טעים ונפלא שיש! ומברכת כל עובד "שיהיה לך יום נפלא" אין דברים כאלה, תמיד עם חיוך ואנרגיות טובות!

 

בצהריים צבטנה מגישה לנו את הסלט והפסטה הכי טעימה, צבטנה חרוצה ואדיבה ומגישה כל מנה בצורה אסתטית ומקצועית כמובן שיש הרבה אנשים טובים בחברת שולץ אבל צבטנה אחת ויחידה :-)

 

בשם כולנו,

תודה לצבטנה על השירות והנועם שאנו זוכים לו מידיי יום

 

המשך יום נפלא,

יהודית

שלום מגי,

 

רציתי לשתף אותך בחוויית שירות נהדרת שאני נתקל כבר לאורך תקופה ארוכה מהצוות של החלבייה (אשר אני אוכל לרוב בה) וגם הבשרית במטה.

 

מדובר באנשים מקצועיים, אדיבים ומאוד שירותיים אשר תורמים רבות לחווויה שלי בתור לקוח.

 

תודה ויום טוב,

אבירן

צהרים טובים,

אנו מבקשים להביע את הערכתנוו הרבה למנדי – מנהל התחנה בבזליקום ולאילן-השף על העלאת רמת שביעות הרצון של הסועדים באתר הנהלה בפתח תקווה, הערכה שמבטאת:

 

- שביעות רצון מרמת הניקיון שנבע מהחלפת צוות הניקיון והדרכות מתאימות לתפעול ונקיון הציוד.

- תחזוקה נאותה של הציוד - החלפה של צוות ההגשה ושיפור השירות
- שיפור במגוון של המנות עיקריות, סלטים, תוספות, קינוחים
- האוכל טעים
- מפתיעים את העובדים כל פעם מחדש (אפיית חלות, פוק'צות, מאפים מתוקים וכו')

פרמטרים שלעיל מבטאים את העלייה בכמות הסועדים בבזליקום ואת שביעות הרצון של העובדים (שמפרגנים ישירות למנדי ולאילן בחדר האוכל).

ישר כח, המשיכו כך.
מגי

הי,

רוצה להגיד מילה טובה והמון המון תודה לצוות המטבח במהלך השבוע הזה, במבדק של מחלקת האיכות, ובעיקר לאביב!

 

אביב, שמנצח על הכל ביד רמה, עושה זאת בצורה מדהימה ואדיבה ביותר.

תמיד זמין, תמיד מחפש פתרונות יצירתיים במסגרת המגבלות והאילוצים, תמיד עם חיוך ונכונות לעזרה.

 

שיגעתי אותו לא מעט, לפעמים מוקדם מאוד על הבוקר או בשעות אחה"צ ותמיד תמיד עזר לי ומצא פתרון.

 

תענוג לעבוד עם אנשים כאלו בארגון!

 

תודה רבה,

גיל